Una de les meves dèries és la recuperació de contingut de cintes magnètiques.
Ara fa uns anys vaig aconseguir, en una botiga de segona mà, una col·lecció de cassets amb gravacions del programa de RNE del Cifu. Adjunto la foto. Calculo que són programes dels 80 i 90. Recuperar aquells programes és un luxe per a mi.
La persona que ho enregistrava feia les seves pròpies portades.
Per altra banda, vaig veure un dia que a Github algú es va entretenir de posar tots els links del programes del Cifu que estan encara a RNE. Sempre penso que els he de descarregar, però mai ho faig. Ho teniu aquí (no és cap contingut il·legal. Són links directes als mp3 allotjats a RNE).
Gaudiu!
https://gist.github.com/j3j5/9b78b493234734518c3640a5db45d6c6

