Barcelona · España
Perfil de jaimemasg

JAIME MAS GÓMEZ

@jaimemasg · des de 2026
Barcelona, España

Contactar

Informació de contacte

1
Discos
0
Vídeos
0
Aportacions
5
Grups
0
Seguidors
0
Seguint

Audiófilo desde antes de 1990, actualmente, por tener problemas auditivos, estoy buscando la posibilidad de escuchar música con auriculares lo mejor posible. Estoy montando un equipo con el Chord hugo 2 + un IFI ican phantom + unos Dan Clark audio ether 2. Y si es necesario cambiar los auriculares si no me mejoran la escucha con dicho equipo.

— Sobre mí

Recents/ 01

El que ha compartit, comentat i pujat els darrers dies.

Aquí apareixeran vídeos, vendes, posts i aportacions quan els comparteixi.

Els seus grups/ 02

On aporta, modera i debat.

El seu equip/ 03

El que té connectat, en revisió o a la prestatgeria.

  • Musical Fidelity
    A1
    otros

Marques preferides/ 04

Sense marques preferides encara.
Menú
Idioma

Inicia sessió per a més funcions