Abel Comas Manubens
@acomas56 · desde 2026
Avinyó, España
Hola a tothom, visc a Avinyó el (Bages) soc jubilat, fa força anys el meu equip llavors era de la marca Nakamichi: Amplificador 1, CDPlayer4, Tuner2, Cassette Deck2, Giradiscs Dual 510, caixes JBL 2 vies, actualment la música l'escolto a través d'auriculars a partir de xarxes (Spotify) els meus gustos musicals, Jazz, Clàssica, etc. Actualment, sembla que em tornen les ganes de tenir un equip per escoltar música, tot i que la meva oïda ja no és el que era.
— Sobre mí
Recientes/ 01
Lo que ha compartido, comentado y subido en los últimos días.
Aquí aparecerán sus vídeos, ventas, posts y aportaciones cuando los comparta.
Sus grupos/ 02
Donde aporta, modera y debate.
Su equipo/ 03
Lo que tiene conectado, en revisión o en la estantería.
- NakamichiAmpli1,CD4,Giradiscs dual 510,Jbl 2 vies,tot no operatiuotros
Marcas favoritas/ 04
Sin marcas favoritas todavía.
