Avinyó · España
Perfil de acomas56

Abel Comas Manubens

@acomas56 · desde 2026
Avinyó, España

Contactar

Información de contacto

1
Discos
0
Vídeos
0
Aportaciones
4
Grupos
0
Seguidores
0
Siguiendo

Hola a tothom, visc a Avinyó el (Bages) soc jubilat, fa força anys el meu equip llavors era de la marca Nakamichi: Amplificador 1, CDPlayer4, Tuner2, Cassette Deck2, Giradiscs Dual 510, caixes JBL 2 vies, actualment la música l'escolto a través d'auriculars a partir de xarxes (Spotify) els meus gustos musicals, Jazz, Clàssica, etc. Actualment, sembla que em tornen les ganes de tenir un equip per escoltar música, tot i que la meva oïda ja no és el que era.

— Sobre mí

Recientes/ 01

Lo que ha compartido, comentado y subido en los últimos días.

Aquí aparecerán sus vídeos, ventas, posts y aportaciones cuando los comparta.

Sus grupos/ 02

Donde aporta, modera y debate.

Su equipo/ 03

Lo que tiene conectado, en revisión o en la estantería.

  • Nakamichi
    Ampli1,CD4,Giradiscs dual 510,Jbl 2 vies,tot no operatiu
    otros

Marcas favoritas/ 04

Sin marcas favoritas todavía.
Menú
Idioma

Inicia sesión para más funciones