Mirko Seperich Castro
@mirkoseperichcastro · des de 2026
Barcelona, España
Soy técnico en electrónica de audio desde 1983 empezé con los equipos de sonido en el 78 con los Pioneer de la serie azul y los Specs , soy apasionado del buen sonido en alta calidad de las etapas de potencia etc.
— Sobre mí
Recents/ 01
El que ha compartit, comentat i pujat els darrers dies.
Aquí apareixeran vídeos, vendes, posts i aportacions quan els comparteixi.
Els seus grups/ 02
On aporta, modera i debat.
El seu equip/ 03
El que té connectat, en revisió o a la prestatgeria.
- Pioneer, Optonica De SharpOptonica SO-9100 , Pioneer RG2 , SR303 ,SG9800otros
Marques preferides/ 04
Sense marques preferides encara.
