Orlando Sampedro Martinez
@orsamar19 · des de 2026
Vigo, España
Me gustó siempre la música y me gustan mucho los equipos vintage de los años 70's...sansui....marantz...Kenwood y me gustaría actualizar mi equipo de música con DACS...etc..etc
— Sobre mí
Recents/ 01
El que ha compartit, comentat i pujat els darrers dies.
Aquí apareixeran vídeos, vendes, posts i aportacions quan els comparteixi.
Els seus grups/ 02
On aporta, modera i debat.
El seu equip/ 03
El que té connectat, en revisió o a la prestatgeria.
- Marantz....Sansui...Kenwood5050....ka7100otros
Marques preferides/ 04
Sense marques preferides encara.
