David Ibarra
@dasaibve · des de 2026
Antofagasta, Chile
Desde Antofagasta, Chile, siempre me ha gustado la buena música, ahora ya jubilado tengo el tiempo suficiente para dedicarme y disfrutar. Saludos.
— Sobre mí
Recents/ 01
El que ha compartit, comentat i pujat els darrers dies.
Aquí apareixeran vídeos, vendes, posts i aportacions quan els comparteixi.
Els seus grups/ 02
On aporta, modera i debat.
El seu equip/ 03
El que té connectat, en revisió o a la prestatgeria.
- Amplificador YamahaModelo CA-G1otros
Marques preferides/ 04
Sense marques preferides encara.
